۱۳۸۸ اسفند ۱۲, چهارشنبه

R & D " specila project"

سلام
گوله این عنوانه انگلیسی رونخور اولین حرفیه که درباره کارم به ذهنم میاد .
قسمت نحقیق و توسعه یه شرکت خوب و بزرگ در ایران جایه خوبیه واسه کار کردن افراد مثل من
البته این جور جاها در شرکتای دولتی یعنی یه چیز تو مایه های قهوه خونه
ولی در شرکت های خصوصی باید نشان بدی که چی کار کردی و چه می خوای در آینده انجام بدی.
جای خوبیه خداییش .
جدا از مسئله مالی این چیزی که من می خوام
" آقا شما می تونی کاری رو دوست دار اینجا انجام بدی !"
باشه .
اووووووف
چی بگم.
صبح اداره پست بودم
نمی دونم نطره بقیه افراد درباره زندگی چیه؟
یه آقایی بود از صبح تا شب فقط منگنه می زد
چه زندگی
واقعا که چی
دوست دارم یه چیزی درست کنم که تا 1000 سال بعد نبودن من
بتونه نشون بده که من واقعا واسه چی زندگی کردم و واسه چی به دنیا اومدم.

۱ نظر:

Unknown گفت...

اين تيكه ي آخر رو خيلي عرفاني اومدي.
;)
خلاصه موفق باشي